AUKTION PÅ eBay FÖR VÄLGÖRENHET



Justin har startat en auktion på eBay där han auktionerar bort föremål för och ger pengarna till Great Ormond Street Hospital för att stödja deras välgörenhet. Han använder sin arme med fans för att samla in pengar till välgörenheten. Han besöker sjukhuset och hälsar på de sjuka barnen. Besöket som i flera månader har varit "top secret" eftersom vart justin än går så kommer det fans så stoppar inte kylan Justin för att komma till sjukhuset, Han säger bara med ett leende på läpparna: "Jag är från Kanada där vi får väldigt mycket snö men när det kommer snö hit så blir alla helt galna."

En 15 årig flicka som heter Ellen säger: " Jag har varit på Great Ormond Street så länge efter att jag  fick lukemia och när jag fick en stroke, nu ska jag ha en hjärn operation och jag är rädd men som tur är så finns min mamma där varje steg på vägen. Jag kunde inte tro att det var sant när Justin kom in på mitt rum. Mina kompisar går på hans konserter men jag kan inte följa med. Han sa att han ville sätta ett leende på mitt ansikte och det gjorde han!"

Efter besöket säger Justin: " Jag hade en väldigt bra dag här när jag träffade alla barn på sjukhuset. Det fanns så många coola barn där. Det gjorde verkligen min dag!"  Alla föremål på aktionen har Justin donerat själv, inkluderar kläder men också speciella biljetter till konserter med meet and greet med Justin.  Pengarna sjukhuset tjärnar på aktionen går till att det ska bli bättre hjälp på sjukhuset och pengar för att komma på nya mediciner för sjukdomar.

Aktionen startar på eBay idag och slutar den 12 december.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMB! <3

2010-12-03 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0